24 Nisan 2014 Perşembe

İşte Apple'ın bombası yeni iOS 8!

Apple, iPad ve iPhoneları için yeni işletim sistemi iOS 8'i piyasaya sürüyor.



Apple'ın merakla beklenen işletim sistemi iOS 8 için geri sayım başladı. Apple'in tabletleri iPadler ve telefonları iPhonelar için piyasaya süreceği yeni işletim sistemi iOS8'in piyasaya çıkış tarihi belli oldu.

Business Insider internet sitesine göre iOS 8 güncellemesi Haziran ayında yapılacak. Peki Apple'ın yeni işletim sistemi iOS 8, ne gibi yeniliklerle hayatımıza girecek?

SAĞLIK KUTUSU
iOS 8'in kullanıcılarına sunduğu en büyük yenilik, spor yapanların asistanı olacak olan sağlık kutusu

GELİŞMİŞ APPLE HARİTALARI
iOS 6 ile çıktığınada tam bir facia olan haritaların iOs 8 ile hatalardan arındırıldığı belirtiliyor.

APPLE RADYO

ÖNİZLEME VE METİN DÜZELTME UYGULAMASI

DAHA AKILLI SİRİ
Sanal iPhone asistanı Siri, sesli komutları artık daha iyi anlayacak.

SES SENKRONİZASYONU LTE DESTEĞİ
Bu yeni özellik ile telefon görüşmeleri aynı ağ üzerinden mobil dataya çevrilebilecek.

YENİ BİLDİRİM MERKEZİ
Bildirim merkezi artık daha sade ve daha açık olacak.

YENİ UYGULAMALAR
Apple, iOS 8 ile devasa bir uygulama güncellemesine gidecek. Bunlardan biri de yenpyeni özellikleri ile mesaj uygulaması olacak. Ayrıca yeni uygulama

ARTIK OYUN MERKEZİ YOK
Apple'ın oyun merkezini iOS 8 ile kaldırmayı, yerine farklı bir uygulama koymayı planladığı belirtiliyor.

Apple'ın bir önceki işletim sistemi iOS7 beklenilenin aksine büyük hayal kırıklığı yaratmış, Apple iOS 7.1 sürümünü piyasaya sürerek eksiklikleri kapatmaya çalışmıştı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder